21 jan. 2014

REALLY?! Did I see this right?

American Apparel - hair down there


Ik wilde deze opvallende beelden al een tijdje geleden met jullie delen,

maar het is er nog niet echt van gekomen. Nu dan eindelijk wel..
Verbaasd was ik, toen ik dit beeld zag:




Ja echt!!! American Apparel shockeerde graag het publiek met deze

'van onder begroeide' paspoppen in de etalages. Aantrekkelijk? No way,
aandachttrekkend, HELL YEAH! Toch deed American Apparel dit al eerder.
De keten staat bekend om het choqueren van het publiek en met deze paspoppen
willen ze de 'rauwheid' en 'echtheid' van seksualiteit uitstralen.


Het is maar in wat voor daglicht je wilt staan. Ik vind het opzich wel een

goede marketing actie, alleen ik zou voor iets minder haar gekozen hebben..


Also follow my Instagram.
  Instagram

www.gothamist.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen