13 jan. 2014

BRAND NEW.

Hi!

Dit had al ZO veel eerder moeten beginnen, maar uiteindelijk moet die stap dan ook gemaakt worden. Na een jaar bloggen voor mijn eigen webshop VIMUCCI (die nu helaas niet meer online is) en bloggen voor mijn cursus modestyling op de Akademie Vogue heeft mij gebracht naar het punt dat ik gewoon voor mezelf en degenen die interesse hebben te schrijven.


Alles wat ik creëer, mij inspireert, opvrolijkt, shockeert en lekker maakt zul je hier gaan tegenkomen. Ik deel graag mijn eigen werk, waarop feedback altijd wenselijk is, maar waar ik hopelijk ook andere mensen mee kan inspireren.


Feel free to comment!






Also follow my Instagram.
  Instagram

1 opmerking:

  1. Hallo Pleuni,

    Kun je even contact met ons opnemen via bloggers@followfashion.nl
    Ik denk dat je onze emailtjes niet heb ontvangen of in de ongewenste mail.

    graag even contact.
    met vriendelijke groet,

    Het Follow Fashion team.

    BeantwoordenVerwijderen